• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

گسترش حضور BYD  در اروپا علی‌رغم تحقیق در مورد این شرکت

  • کد خبر : 5880
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
گسترش حضور BYD  در اروپا علی‌رغم تحقیق در مورد این شرکت
شرکت بی‌وای‌دی (BYD) به تلاش برای رشد قوی در اروپا ادامه خواهد داد، حتی با وجود اینکه اروپا تحقیقات ضد یارانه‌ای خود را در مورد این شرکت آغاز کرده است.

به گفته مدیران این خودروساز، این یک شرکت سهامی عام است که باید با شفافیت مدیریت شود و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارد، بنابراین نگران هیچ تحقیقی در اروپا نیستند.

اتحادیه اروپا به تازگی به طور رسمی تحقیقاتی را در مورد خودروهای برقی تولید شده در چین به دلیل یارانه‌های ادعایی اعطا شده توسط دولت آغاز کرده است. این تحقیقات در نهایت می‌تواند به اقداماتی مانند عوارض واردات منجر شود.

خودروسازی بی‌وای‌دی تمام اطلاعات مورد نیاز مقامات را برای رفع هرگونه سردرگمی در مورد تولید آنها به اشتراک خواهد گذاشت. رشد و توسعه خودروهای الکتریکی یک انقلاب است و بسیاری از مردم در این مورد نگران هستند، اما هنگامی که داده‌ها، به اشتراک گذاشته شود، از نگرانی مردم کاسته خواهد شد.

رشد آمریکای لاتین

گروهی از مدیران ارشد و اجرایی شرکت بی‌وای‌دی اخیرا به آمریکای لاتین سفر کرده‌اند. این سفر نشان دهنده توجه و اهمیتی است که بی‌وای‌دی نسبت به این منطقه دارد. مدیران شرکت با رئیس جمهور شیلی نیز ملاقات داشتند و در مورد تسریع برق رسانی و توسعه صنعت محلی لیتیوم گفتگو کردند. رئیس جمهور شیلی نیز قصد دارد در یک سفر یک هفته‌ای و برای بهبود روابط تجاری با دومین اقتصاد بزرگ جهان، به چین سفر کند.

بی‌وای‌دی امسال تا ماه سپتامبر بیش از ۲ میلیون خودروی بدون آلایندگی در سراسر جهان فروخته است که نیمی از آنها کاملا برقی و بقیه هیبریدی هستند. میزان فروش خودروهای برقی آن باعث شد که بی‌وای‌دی فروش بهتری نسبت به تسلا به عنوان بزرگترین فروشنده خودروهای برقی داشته باشد.

بی‌وای‌دی در شیلی، کشوری که بزرگترین ذخایر لیتیوم را دارد، در حال مذاکره با مقامات و شرکت‌هایی از جمله SQM در مورد فناوری استخراج جدید است، همچنین در حال کار بر روی یک کارخانه کاتد پس از دسترسی به قیمت‌های ترجیحی برای لیتیوم استخراج‌شده توسط SQM است.

این هیئت پیش از این از مکزیک بازدید کرد، جایی که بی‌وای‌دی در حال مطالعه ساخت کارخانه خودروهای سواری است. ایستگاه بعدی آنها نیز برزیل است، کشوری که این شرکت در حال ساخت اولین کارخانه خودروهای الکتریکی خود در خارج از آسیا به عنوان بخشی از طرح خود برای راه اندازی یک مرکز تولید و نوآوری منطقه‌ای است.

منبع:‌ bloomberg

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=5880

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.