• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

عرضه خودروی برقی BYD با قیمت‌های اولیه زیر ۲۰ هزار دلار

  • کد خبر : 6050
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
عرضه خودروی برقی BYD با قیمت‌های اولیه زیر ۲۰ هزار دلار
بی وای دی، بزرگ‌ترین سازنده خودروهای برقی چین، با 500 هزار عرضه مدل یوان پلاس خودروی برقی خود توانست به نقطه عطفی مهمی دست یابد.

این دستاورد تنها ۱۹ ماه پس از ورود به بازار به دست می‌آید. یوان پلاس از زمان اولین حضور خود در چین در فوریه ۲۰۲۲، به یک مدل جهانی تبدیل شده است.

این مدل تمام الکتریکی که در بازارهای خارج از کشور با نام Atto 3 شناخته می‌شود، اولین شاسی‌بلند کلاس A است که از پلتفرم الکترونیکی بی وای دی ۳٫۰ استفاده می‌کند که کارایی و ایمنی آن را بهبود می‌بخشد.

نسخه پایه دارای باتری ۴۹٫۹۲ کیلووات ساعتی BYD Blade و موتور الکتریکی جلویی با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر است که ۴۳۰ کیلومتر (۲۶۷ مایل) برد دارد. قیمت آن از ۱۳۵۸۰۰ یوان (حدود ۱۸۷۰۰ دلار) شروع می‌شود.

مدل Atto 3 با صادرات بیش از ۱۰۲ هزار دستگاه تا آگوست ۲۰۲۳، توانست به گسترش این برند در بازارهای جدید کمک کند. بی وای دی اولین دسته از خودروهای الکتریکی یوان پلاس خود را در ماه ژوئن به مکزیک ارسال کرد و حضور خود را در آمریکای شمالی گسترش داد.

این مدل پس از عرضه در اکتبر گذشته در کلمبیا، برزیل و تایلند در سراسر جهان گسترش یافته و اکنون در ۵۵ کشور در سراسر جهان وجود دارد.

آتو ۳ بی وای دی حتی پرفروش‌ترین خودروی برقی سوئد در ماه جولای بود و جایگاه فولکس واگن، تسلا و ولوو را از آن خود کرد.

بی وای دی با حجم فروش ماهانه به طور مداوم بیش از ۳۰ هزار دستگاه و مونتاژ ۵۰۰ هزار عددی یوان پلاس، تنها ۱۹ ماه پس از راه اندازی، به نقطه عطف مهمی دست یافت.

در همین حال، این غول خودروسازی، نسخه یوان پلاس چمپیون را نیز عرضه کرد و مجموعه‌ای متشکل از پنج مدل با قیمت‌های ۱۳۵۸۰۰ یوان (۱۸۷۰۰ دلار) تا ۱۶۳۸۰۰ یوان (۲۲۵۱۶ دلار) را در اختیار دارد.

چندین ویژگی در این مدل ارتقا یافته‌اند، از جمله سیستم تصویر پانوراما شفاف سه بعدی، حالت دوستدار کودک و گرمایش و تهویه صندلی جلو. با دو گزینه باتری BYD Blade، خریداران بین مدل‌هایی با برد ۴۳۰ کیلومتر یا ۵۱۰ کیلومتر حق انتخاب دارند.

منبع: electrek

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=6050

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.