• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
13

وسعت مالی صنعت هوش مصنوعی چین به ۷٫۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ رسید

  • کد خبر : 195
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
وسعت مالی صنعت هوش مصنوعی چین به ۷٫۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ رسید

به‌گزارش نشریه چاینا دیلی، وسعت مالی صنعت هوش مصنوعی چین (AI) تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۵۱ میلیارد یوان (۷٫۵ میلیارد دلار) رسید، و این اکنون این کشور دارای بیش از ۲۶۰۰ شرکت هوش مصنوعی است.   این آمار توسط «وانگ جیجون» -معاون وزیر صنعت و فناوری اطلاعات- در جریان «نمایشگاه آنلاین هوشمند چین ۲۰۲۰» […]

به‌گزارش نشریه چاینا دیلی، وسعت مالی صنعت هوش مصنوعی چین (AI) تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۵۱ میلیارد یوان (۷٫۵ میلیارد دلار) رسید، و این اکنون این کشور دارای بیش از ۲۶۰۰ شرکت هوش مصنوعی است.

 

این آمار توسط «وانگ جیجون» -معاون وزیر صنعت و فناوری اطلاعات- در جریان «نمایشگاه آنلاین هوشمند چین ۲۰۲۰» که در چونگ کینگ برگزار گردید، اعلام شد.

 

وانگ اظهار داشت: صنعت هوش مصنوعی چین، با فن‌آوری‌های کاربردی دارای کلاس جهانی اعم از تشخیص صدا و تصویر، قابلیت‌های نوآورانه قدرت‌مندتری را نشان می‌دهد.

 

وی ادامه داد: این فناوری هوشمند، در تولید، حمل و نقل، مراقبت‌های بهداشتی، مسائل آموزش، و سایر زمینه‌ها‌، کاربردهای سریع‌تری داشته است. مجموعه ای از تولیدات ما مانند سیستم‌های تصویربرداری هوشمند CT، روبات‌ها، و سیستم‌های سنجش دما، نقش مهمی در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا داشته‌اند.

 

وانگ افزود: ارتقای ادغام هوش مصنوعی و اقتصاد واقعی، راهی مهم برای بهینه‌سازی و به‌روزرسانی صنایع و بهبودبخشی رفاه انسانی است و چین در پی آن است تا بنگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی در داخل و خارج را به تعمیق همکاری و ارتقای مشترک فن‌آوری‌های هوش مصنوعی تشویق کند.

 

گفتنی است نمایشگاه سه روزه Smart China Expo Online 2020 روز سه‌شنبه گذشته کار خود را با مضمون «فن‌آوری هوشمند: توانمندسازی اقتصاد ، غنی سازی زندگی» کار خود را شروع کرد و به عنوان بستری برای بهبود تبادل جهانی فن‌آوری‌های هوشمند و همکاری‌های بین‌المللی در صنعت هوش مصنوعی خود را معرفی کرد.

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.