• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

ورود بالگرد چند منظوره چین به بازار

  • کد خبر : 2722
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۶
ورود بالگرد چند منظوره چین به بازار
بالگرد چند منظوره متوسط AC352 به منظور عملیات تجاری در چین ساخته شده و مدیران این پروژه ظرفیت بالایی برای آن در طیف گسترده‌ای از خدمات عمومی و حوزه‌های تجاری در نظر گرفته‌اند.

اداره هواپیمایی کشوری چین گواهی تاییدیه این بالگرد را صادر کرد که نشان دهنده تکمیل موفقیت آمیز تحقیقات، توسعه و پروازهای آزمایشی و چراغ سبزی برای تولید انبوه و تحویل به کاربران است.

AC352 پایانی بر فقدان بالگرد غیرنظامی با ارتفاع متوسط ساخت داخل چین است و صنعت عمومی هوانوردی کشور و سیستم واکنش اضطراری به کمک آن بهبود خواهند یافت.

AC352، اولین بالگرد رده ۷ تنی چین است که توسط شرکت‌های صنعت هوانوردی چین و ایرباس ساخته شده است.

کار بر روی این بالگرد در سال ۲۰۰۶ آغاز شد و اولین پرواز خود را در دسامبر ۲۰۱۶ در هاربین انجام داد. این بالگرد که توسط دو موتور توربوشفت حرکت می‌کند، دارای حداکثر وزن ۷٫۵ تن، حداکثر ظرفیت حمل ۳ تن و سرعت کروز حدود ۲۸۰ کیلومتر در ساعت است و به گفته AVIC می‌تواند تا ۸۵۰ کیلومتر در یک بار پرواز کند.

AC352 یکی از راحت‌ترین و دوستدار محیط‌زیست‌ترین بالگردهای سایز متوسط در جهان است. این بالگرد که توسط دو خلبان اداره می شود، می‌تواند تا ۱۶ مسافر را در داخل کابین ۱۲ متر مکعبی خود جابجا کند.

بالگرد دارای فناوری‌های پیشرفته و توانایی در سطح جهانی است و می‌تواند بسیاری از وظایف مانند جستجو و نجات، حمل و نقل پرسنل، حمل و نقل هوایی پزشکی و پروازهای چارتر را انجام دهد.AC352 قادر به پرواز در باد شدید است و می تواند برای مدت طولانی در هوا بماند. همچنین می توان از آن برای خاموش کردن آتش استفاده کرد.

این بالگرد می تواند نیازهای عملیاتی صنایع مختلف را در سه تا چهار دهه آینده برآورده کند. بسیاری از خریداران در انتظار تحویل این محصول هستند و تولید انبوه آن به زودی آغاز خواهد شد.

منبع: chinadaily

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=2722

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.