• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

نمایشگاه‌های آتی در شهرهای مختلف چین +جزئیات

  • کد خبر : 2810
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
نمایشگاه‌های آتی در شهرهای مختلف چین +جزئیات
کشور چین هر ساله میزبان صدها نمایشگاه مختلف در زمینه‌های فناوری و نوآوری است.

هر ساله نمایشگاه‌های متعددی در شهرهای مختلف چین در زمینه‌های گوناگون از جمله فناوری و نوآوری،‌ صنایع هوشمند، خودرو و غیره برگزار می‌شود که در ذیل مهمترین نمایشگاه‌های آتی آماده است:

 

۱- نمایشگاه نوآوری و فناوری زنجیره صنعت روشنایی چین (شنزن) ۲۰۲۲

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: این نمایشگاه در تاریخ ۱۳ الی ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در نمایشگاه و مرکز همایش جهانی شنزن برگزار خواهد شد.

اهمیت نمایشگاه: پس از نزدیک به ۳۰ سال توسعه سریع، صنعت روشنایی کشور چین به طور مداوم فناوری خود را بهبود بخشیده و تحت آزمایش سخت بازارهای داخلی و خارجی به گسترش بازار خود ادامه داده است. با مقیاس صنعتی بیش از ۶۰۰ میلیارد یوان به مرکز تولید و مرکز زنجیره تامین صنعت روشنایی جهانی تبدیل شده است و بیش از ۶۰ درصد از صنعت روشنایی جهانی را به خود اختصاص داده است. در عین حال، از آنجایی که سود صنعت ناشی از نوآوری فناوری LED به سقف نزدیک شده است، نرخ رشد کل صنعت سال به سال کاهش یافته است و صنعت روشنایی با دور جدیدی از چالش‌های تحول، ارتقا و توسعه خلاقانه مواجه است. توسعه با کیفیت بالا در مسیر پیش رو تنها راه توسعه صنعتی خواهد بود.

برگزارکننده: انجمن روشنایی چین.

وبسایت: http://cliti.cali-light.com/#/introduce

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه: با شروع از کل زنجیره صنعت روشنایی، با موضوع “ادغام نوآوری علمی و فناوری، بهبود کیفیت سبز هوشمند”، ادغام منابع صنعت، “نمایشگاه نوآوری فناوری زنجیره صنعت روشنایی چین (شنزن)” در سپتامبر ۲۰۲۲ در شنژن برگزار می‌شود تا یک پلتفرم جهانی یکپارچه جدید “کنفرانس + نمایشگاه” برای اتصال کسب و کار، انتشار اطلاعات و نمایش دستاوردهای نوآوری علمی و فناوری در صنعت روشنایی ایجاد کند. همزمان با نمایشگاه، مجموعه‌ای از فعالیت‌های باشکوه مانند انتشار ده صنعت برتر، کنفرانس توسعه صنعت، انجمن فناوری زنجیره تامین و کنفرانس محصول و فناوری جدید برگزار می‌شود که یک فرصت همه جانبه  برای صنعت روشنایی برای درک مسیر توسعه، گسترش فرصت‌های بازار و ترویج همکاری‌های نوآورانه و خدمات با ارزش بالا ارائه می‌دهد.

 

۲- نمایشگاه بین‌المللی اپتوالکترونیک چین (CIOE 2022)

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: ۱۶ الی ۱۸ شهریور ۱۴۰۱٫ محل برگزاری: چین، گوانگ دونگ، شنزن، منطقه بائوآن، خیابان فوهای، جاده شماره یک Zhancheng مرکز همایش و نمایشگاه جهانی شنژن.

اهمیت نمایشگاه: نمایشگاه فناوری لیزر و تولید هوشمند CIOE در جنوب چین مستقر است و بر نوآوری و توسعه فناوری لیزر در زمینه کاربرد پردازش پایین دست تمرکز دارد. برنامه‌های کاربردی و نیازهای جدید در صنعت لیزر، ارتباطات تجاری را برای رسیدن به همکاری تجاری هدایت کنید. در مورد برنامه‌های کاربردی پیشرفته و نوظهور بیاموزید.و بینشی نسبت به روندهای نوظهور به دست آورید.

برگزارکننده: شرکت نمایشگاهی UBM herong شنزن با مسئولیت محدود.

وبسایت: https://exhibitors.cioe.cn/gw/czsq.html

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه: به عنوان یک نمایشگاه جامع در مقیاس بزرگ و تاثیرگذار در صنعت اپتوالکترونیک، شش نمایشگاه در همان زمان اطلاعات و ارتباطات را پوشش می‌دهند. لیزر، اشعه مادون قرمز، ماوراءبنفش، اپتیک‌های دقیق، فناوری و کاربرد دوربین، حسگر هوشمند، نمایشگر جدید و بخش‌های دیگر، برای اپتوالکترونیک و کاربردهایش نمایش داده می‌شوند. فناوری پیشرفته اپتوالکترونیک، راه حل‌های جامع و آخرین روندهای صنعت را درک کنید و بینشی نسبت به روندهای بازار به دست آورید.

 

۳- شهر هوشمند ووهان و نمایشگاه صنعت ساختمان هوشمند و چهارمین نمایشگاه جهانی فناوری ساختمان ۲۰۲۲

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: ۲۰ الی ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در چین، مرکز نمایشگاه بین‌المللی ووهان

اهمیت نمایشگاه: این نمایشگاه بر توسعه مفاهیم جدید مانند فناوری صنعتی، حفاظت از انرژی سبز، حفاظت از نوآوری و تمدن زیست محیطی، نمایش فناوری‌های جدید، محصولات و مفاهیم جدید در زمینه ساخت و ساز تمرکز خواهد کرد. کمیته سازماندهی صمیمانه از کارشناسان و دانش پژوهان در زمینه ساخت و ساز جهانی دعوت می‌کند تا برای بحث در مورد آینده ساخت و ساز جهانی، الگوی جدید و فرصت‌های جدید توسعه به هان بیایند.

برگزارکننده: سازماندهی شده توسط شرکت گروه توسعه سرمایه گذاری ساخت و ساز شهری ووهان با مسئولیت محدود و شرکت گروه نمایشگاه بین‌المللی Guangdong Hongwei با مسئولیت محدود و توسط گروه نمایشگاه بین‌المللی ووهان و شرکت نمایشگاه بین‌المللی Wuhan Hongwei با مسئولیت محدود انجام شده است.

وبسایت: http://www.whwbt.com/

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه: کل زنجیره صنعت فناوری ساخت و ساز با طیف کاملی از برندهای نمایشگاهی، محصولات متنوع و بیش از ۱۵۰۰ غرفه‌دار نمایش داده می‌شود.

 

۴- نمایشگاه بین‌المللی صنعت UAS پکن ۲۰۲۲

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: ۲۵ الی ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در مرکز همایش ملی پکن

اهمیت نمایشگاه: نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیستم‌های هوایی بدون سرنشین پکن، UAS EXPO چین و نمایشگاه بین‌المللی صنایع ایمنی در شرایط اضطراری و پیشگیری از بلایای طبیعی پکن همزمان برگزار می‌شوند. فعالیت‌های حرفه‌ای جامع و معتبر نقش مهمی را به عنوان پلی برای ارتقای نوآوری فناوری پهپاد داخلی، تقویت مبادلات و همکاری‌های بین‌المللی و ارتقای توسعه سالم صنایع هوافضا و پهپاد ایفا خواهد کرد.

برگزارکننده: اتحاد USAXPO و مرکز ارتقای صنعت فناوری پهپاد

وبسایت: http://www.uasexpo.cn/

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه: نمایشگاه بین‌المللی صنعت UAS پکن، UAS EXPO CHINA Dajiang, Yihang, Tiantu, Jifei, Corbett, Hanergy, Zhongshanyuan, Haoxiang, Hangda, Ou Yuanzhi, Junhui, Zhuanglong, Qianqian Location Search, Zhihang, Vega, Zhengtang, Ruixinfeng, Kewei Intelligent, Zhuoer, Honghu, Digital Eagle, Tianlifa, Daotong Technology, Guanyi, Aerospace Landscape, Seven-Dimensional Aerial Survey, Xingbo Scientific Instrument، نزدیک به ۱۰۰ شرکت برجسته مانند Dianying, Guangdian Technology, Onojia, Tianyi Innovation, Touching Infinite, Longyi Airlines, Zhicao Technology, and Zhonghaida، برای شرکت در نمایشگاه دعوت شده‌اند.

 

۵- نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای فناوری پیشرفته چین (به عنوان نمایشگاه فناوری پیشرفته)

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: مرکز همایش و نمایشگاه شنزن هر سال در اولین چهارشنبه اواسط نوامبر (اواسط آبان) و به مدت ۵ روز این نمایشگاه را برگزار خواهد کرد.

اهمیت نمایشگاه: نمایشگاه تکنولوژی پیشرفته چین در حال حاضر بزرگترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه فناوری در چین و یک نمایشگاه برند با نفوذ بین‌المللی خاص است.

برگزارکننده: وزارت بازرگانی جمهوری خلق چین، وزارت علوم و فناوری جمهوری خلق چین، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات جمهوری خلق چین، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی جمهوری خلق چین، وزارت کشاورزی و امور روستایی جمهوری خلق چین، اداره مالکیت معنوی دولتی جمهوری خلق چین، آکادمی علوم چین، آکادمی مهندسی چینی دولت مردمی شهرداری شنزن تنظیم کننده: مرکز تجارت دستاوردهای فناوری پیشرفته بین‌المللی شنزن چین (شرکت مدیریت مرکز کنوانسیون و نمایشگاه شنزن، با مسئولیت محدود).

وبسایت: https://www.chtf.com/

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه: نمایشگاه فناوری پیشرفته تراکنش‌های دستاورد، نمایش محصولات، انجمن‌های سطح بالا، ترویج سرمایه گذاری پروژه و همکاری و مبادلات را با تمرکز بر نمایش فناوری‌های پیشرفته در زمینه‌های حفاظت از انرژی و حفاظت از محیط زیست، فناوری اطلاعات نسل جدید و زیست شناسی،تولید تجهیزات پیشرفته، انرژی‌های نو، مواد جدید و وسایل نقلیه و محصولات انرژی‌های نو ادغام می‌کند. پس از سال‌ها توسعه،CHTF تبدیل به پنجره مهمی برای حوزه فناوری پیشرفته چین شده است تا به دنیای خارج باز شود و نقش مهمی را در ترویج تجاری سازی، صنعتی سازی و بین‌المللی شدن دستاوردهای فناوری پیشرفته و همچنین ارتقای اقتصادی و تبادلات فناوری و همکاری بین کشورها و مناطق ایفا کند.

 

۶- یازدهمین هفته فناوری ساخت و ساز گوانگدونگ چین و نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان و نمایشگاه دستاوردهای ساختمان‌های پیش ساخته گواندونگ CCTE2022

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: ۳۰ آبان الی ۲ آذر ۱۴۰۱ در مجتمع نمایشگاهی واردات و صادرات چین (مجتمع نمایشگاهی کانتون).

اهمیت نمایشگاه: CCTE یک رویداد مربوط به بادنما در زمینه ساختمان‌های پیش ساخته و صنعتی سازی ساختمان‌های جدید در جنوب چین است. این نمایشگاه بر روی ساختمان‌های پیش ساخته، دکوراسیون پیش ساخته، هوشمندسازی ساختمان و مصالح مهندسی سبز تمرکز دارد و ساختمان‌های پیش ساخته و دکوراسیون پیش ساخته را در نمای پانوراما ارائه می‌کند. یک پلت فرم راه حل جامع است برای توسعه هماهنگ ساخت و ساز هوشمند و صنعتی سازی ساخت و ساز، پرورش انرژی جنبشی جدید در صنعت منطقه خلیج، برانگیختن سرزندگی جدید در بازار ساخت و ساز پیش ساخته در جنوب چین، و ارائه صنعت ساخت و ساز با ایده برخورد، اتصال به یکدیگر و همکاری، ادغام صنعتی، گسترش منابع و توسعه مشترک پلتفرم هدایت مسیر جدید صنعتی سازی ساخت و ساز جدید.

برگزارکننده: شرکت نمایشگاه فناوری ساخت و ساز Guangzhou Zongheng با مسئولیت محدود.

وبسایت: http://www.gdccte.com/

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه: این نمایشگاه الزامات سیاست ملی و تلاش برای ترویج صنعتی سازی، دیجیتال سازی و ارتقاء هوشمند صنعت ساختمان را برآورده خواهد کرد. با موضوع “هوش دیجیتال، سبز و مونتاژ”، شرکت‌ها را راهنمایی می‌کند تا خود را به ساخت و ساز هوشمند و صنعتی سازی ساخت و سازهای جدید اختصاص دهند و کل زنجیره صنعت را تقویت کنند. تبادل، همکاری و توسعه هماهنگ شرکت به “تسریع تحول روش‌های ساخت و ساز و ارتقای توسعه با کیفیت صنعت ساخت و ساز” کمک کرده است.

 

۷- بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ابزار علمی و تجهیزات آزمایشگاهی چین (CISILE 2022)+B9

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: مرکز همایش ملی پکن ۲۲ الی ۲۴ آذر ۱۴۰۱٫

اهمیت نمایشگاه: تایید شده توسط وزارت بازرگانی جمهوری خلق چین، CISILE توسط انجمن صنعت ابزار چین و گروه نمایشگاه بین‌المللی Shixin که توسط شرکت نمایشگاه Langpou پکن با مسئولیت محدود، انجام شده است حمایت می‌شود و از سازمان‌های صنعتی مانند فدراسیون صنعت ماشین آلات چین حمایت قوی دریافت کرده است. وزارت بازرگانی سالانه نمایشگاه را راهنمایی و پشتیبانی می‌کند و عنوان “ده پروژه برتر نمایشگاه برند چین” را به دست آورده است. در سال ۲۰۱۷، CISLE اولین سیستم صدور گواهینامه یکپارچگی را در صنعت نمایشگاه داخلی تصویب کرد و به عنوان “نمایشگاه صداقت چین” رتبه بندی شد. در سال ۲۰۱۸ CISLE با موفقیت گواهینامه UFI را گذراند و به نمایشگاه بین‌المللی برند UFI تبدیل شد.

برگزارکننده: تنظیم کننده: انجمن صنعت ابزار چین گروه نمایشگاه بین‌المللی World Trust , سازمان دهندگان: انجمن صنعت ابزار گوانگژو انجمن صنعت خدمات قرنطینه و بازرسی ورودی و خروجی Zhuhai انجمن تجزیه و تحلیل و آزمایش شعبه ساخت و ساز آزمایشگاه چین اتحاد استراتژیک نوآوری فناوری صنعت ابزار تحلیلی شانگهای اتحاد استراتژیک نوآوری فناوری صنعت ابزار علمی دلتای رودخانه یانگ تسه. سازمان دهنده: شرکت نمایشگاه لانگپو پکن با مسئولیت محدود.

وبسایت: https://www.cisile.com.cn/

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه: مساحت نمایشگاه ۲۵۰۰۰ متر مربع است. پیش بینی می‌شود بیش از ۶۰۰ غرفه دار و بیش از ۳۰۰۰۰ بازدید کننده حرفه‌ای حضور داشته باشند. در همین زمان، انجمن‌های علمی غنی مانند چهارمین کنفرانس توسعه آزمایشگاهی و سومین مجمع مدیریت مواد شیمیایی خطرناک چین و اجلاس ایمنی آزمایشگاهی برگزار می‌شوند تا برای محققان علمی و متخصصان صنعت دسترسی راحت به آخرین اطلاعات صنعت و به اشتراک گذاشتن فناوری‌های پیشرفته و دستاوردهای تحقیقاتی و ایجاد یک پلت فرم تعاملی برای تبادل و بحث درباره سیاست‌های صنعتی را فراهم کند.

 

۸- نمایشگاه کارخانه هوشمند شانگهای ۲۰۲۳ – نمایشگاه اتوماسیون و ربات‌های صنعتی

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: ۱۰ الی ۱۳اسفند ۱۴۰۱- نمایشگاه ملی و مرکز همایش-شانگهای هونگ کیائو

اهمیت نمایشگاه: –

برگزارکننده: دفتر برگزارکننده: شرکت گروه نمایشگاهی Shanghai Zhongzhan Shixin با مسئولیت محدود، شرکت خدمات نمایشگاه بین‌المللی Beijing Zhogzhan Shixin با مسئولیت محدود.

وبسایت: www.sh-sia.com

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه: نمایشگاه بین‌المللی اتوماسیون صنعتی و ربات شانگهای ۲۰۲۳ و نمایشگاه کارخانه هوشمند شانگهای همزمان برگزار می‌شوند. کل مقیاس نمایشگاه ۱۸۰،۰۰۰ متر مربع تخمین زده می‌شود و مخاطبان حرفه‌ای مورد انتظار: بیش از ۱۰۰،۰۰۰ خریدار حرفه‌ای، نفوذ در سراسر چین، خدمات تجاری بر جهان تاثیر می‌گذارد و بر نمایش جامع فناوری اتوماسیون صنعتی، فناوری مونتاژ صنعتی و انتقال، ماشین آلات و اجزای کامل ربات صنعتی، کاربردهای بینایی ماشین صنعتی، اداره کردن بدون سرنشین AGV، راه حل‌های کارخانه هوشمند، راه حل‌های جامع اتوماسیون صنعتی و سایر حوزه‌های محصول.

 

۹- نمایشگاه بین‌المللی علم و فناوری زیبوی چین ۲۰۲۳

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: ۲۲ الی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

اهمیت نمایشگاه: موضوعات: تجهیزات، تصفیه فاضلاب صنعتی و گازهای زائد، خطوط لوله شیر پمپ.

برگزارکننده: سازمان دهنده: کمیته سازماندهی نمایشگاه فناوری شیمیایی زیبو کمیته سازماندهی نمایشگاه فناوری شیمیایی زیبو.

وبسایت:

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه:

 

۱۰- نمایشگاه فناوری و نوآوری مصرف کننده (CTIS)

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: مرکز نمایشگاه بین‌المللی جدید شانگهای، ۹ الی خرداد ۱۴۰۲

اهمیت نمایشگاه: تجربه نمایشگاه مبتنی بر صحنه را نوآوری کنید، یک فرم نمایشگاهی متنوع ایجاد کنید، یک پلت فرم ارتباطی چند بعدی ایجاد کنید، فرصت‌های توسعه صنعت را کشف کنید و به توسعه هماهنگ صنعت کمک کنید.

برگزارکننده: منابع جهانی

وبسایت: https://www.ctischina.com/

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه: CTIS گرایش‌های آینده‌نگر در فناوری را گرد هم می‌آورد، مزیت‌های تجاری صنعتی را ادغام می‌کند، بر توسعه مبتنی بر طراحی تمرکز می‌کند، مسیر سرمایه‌گذاری شرکت نوپا را ایجاد می‌کند، یک اکوسیستم خلاقانه فناوری چندمصرف‌کننده «مستقر در چین و روبه‌روی جهان» ایجاد می‌کند و متعهد به ایجاد یک برند جهانی در نمایشگاه فناوری.

 

۱۱- نمایشگاه فناوری خودرو شانگهای ۲۰۲۳ | نمایشگاه فناوری و تجهیزات خودروهای هوشمند چین

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه: ۲۰ الی ۲۳ مرداد ۱۴۰۲؛ نمایشگاه ملی و مرکز همایش (شانگهای هونگ کیائو)

اهمیت نمایشگاه: –

برگزارکننده: سازمان تنظیم کننده: شرکت گروه نمایشگاهی با مسئولیت محدود Shanghai Zhingzhan Shixin، تنظیم کننده: شرکت گروه نمایشگاهی با مسئولیت محدود Shanghai Guozhan Shixin ، شرکت گروه نمایشگاهی با مسئولیت محدود Jiangsu Guozhan Shixin شرکت خدمات نمایشگاه بین‌المللی با مسئولیت محدود Beijing Zhongzhan Shixin.

وبسایت: –

نکته؛ درباره محتوای نمایشگاه: محدوده نمایش: منطقه نمایشگاه وسایل نقلیه هوشمند، وسایل نقلیه هوشمند، وسایل نقلیه انرژی نو، وسایل نقلیه الکتریکی خالص، وسایل نقلیه هیبریدی، وسایل نقلیه هیبریدی پلاگین، خودروهای سلول سوختی هیدروژنی، وسایل نقلیه سواری متصل هوشمند و غیره.

منبع:

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=2810

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.