• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16

مجتمع‌های تجاری برای افزایش فروش در تعطیلات ربات‌ها را به کار می‌گیرند

  • کد خبر : 888
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
مجتمع‌های تجاری برای افزایش فروش در تعطیلات ربات‌ها را به کار می‌گیرند
پاساژها و مراکز خرید دائما به دنبال رسیدن به ایده‌هایی جدید برای سرگرم کردن مصرف‌کنندگان در تعطیلات جشنواره بهاری پیش‌رو هستند، چنان که در بعضی استان‌ها و شهرستان‌ها از ساکنین خواسته شده در این دوره در محل کار خود بمانند تا شاید میزان ابتلاهای احتمالی به کووید-۱۹ کاهش یابد.

برای مثال، پاساژ‌هایی در شهرهای شنجن و پکن از ربات‌هایی مجهز به هوش مصنوعی برای صدور کوپن‌های مختلفی برای صرف غذا، سینما، فعالیت‌های ورزشی، و سایر فعالیت‌هایی که مصرف‌کنندگان را به مجتمع جذب می‌کند استفاده می‌کنند.

جکی هان (Jacky Han)، نایب‌رئیس بخش بازاریابی Cheetah Mobile، شرکت چینی فعال در حوزه فناوری، می‌گوید مراکز خرید نقشی محوری ولی پیچیده در اکوسیستم خرده‌فروشی ایفا می‌کنند. این مراکز نقطه اتصال تاجران با مشتریان هستند و خدمات و تجربه‌هایی در اختیار افراد می‌گذارند که در یک خرده فروشی واحد پیدا نمی‌شود.

وی افزود درست است که خرده‌فروشان می‌توانند به صورت آنلاین مشتریان را هدف بگیرند و با آنان ارتباط برقرار کنند، اما برای تبدیل ترافیک عبوری به داده‌های هوشمند مدتی طولانی در تلاش بوده‌اند.

هان گفت ربات‌های دارای هوش مصنوعی می‌توانند با عملکرد خود به عنوان عاملی جدید در تحول تجربه خرید، به حل این مشکلات کمک کنند. او اضافه کرد ربات‌ها می‌توانند با ایجاد پیشخوان اطلاعات و پلتفرمی تعاملی برای تبلیغات، تجربه خرید را دگرگون کنند و فروش و جذب مشتری را در عصر خرده‌فروشی هوشمند افزایش دهند.

طبق گفته‌های وی، تا کنون بیش از ۱۰ هزار ربات Cheetah Mobile در بیش از ۱۱۰۰ پاساژ و مرکز تجاری در بیش از ۴۰ شهر در سراسر چین به کار گرفته شده‌اند.

مسئول شرکت می‌گوید این ربات‌های خدماتی که مجهز به هوش مصنوعی، فناوری صوتی، تشخیص کامل حالات صورت افراد، سیستم ناوبری توکار و داخلی، و یک صفحه بزرگ لمسی هستند، می‌توانند به صورت کنش‌گرانه با مشتریان در ارتباط باشند و هر کدام از تعامل‌های خود را بر اساس اطلاعات مردم‌شناختی و سابقه تعامل‌های قبلی خود شخصی‌سازی کنند. این رویکرد با محوریت هوش مصنوعی برای بازاریابی متقابل و تعاملی می‌تواند میزان فروش و آگاهی از برندها را در مخاطبان هدف به میزان چشمگیری افزایش دهد.

منبع

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=888

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.