• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7

علی پی پلاس پیشتاز توسعه خارج از کشور غول فین‌تک چینی

  • کد خبر : 4257
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۴
علی پی پلاس پیشتاز توسعه خارج از کشور غول فین‌تک چینی
افزایش فعالیت تجاری در خارج از کشور نقطه درخشانی برای Ant Group است و پوشش بازرگانان علی پی پلاس تا نوامبر به 2.5 میلیون مورد رسید.

هنگامی که معاون نخست وزیر سنگاپور از جشنواره فین‌تک این شهر بازدید کرد، از برنامه علی پی پلاس استفاده و قهوه‌اش را به صورت آنلاین از فروشگاه محلی محبوب Huggs با استفاده از کیو آر کد علی پی پلاس خرید.

این امر به طور خلاصه نشان می‌دهد که چگونه سنگاپور از تراکنش‌های دیجیتال و کسب‌وکارهایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند استقبال می‌کند، زیرا این کشور با موفقیت از همه‌گیری کووید-۱۹ و تمام اختلالاتی که ایجاد کرده بود بیرون آمد.

کووید-۱۹ کاتالیزوری بود که سنگاپور را به دیجیتالی شدن سریع‌تر سوق داد. قبل از کووید از کیو آر کد استفاده نمی شد اما پس از اینکه دولت این برنامه را برای ردیابی رفت و آمد ها در طول همه‌گیری منتشر کرد، کل کشور به اسکن کد ها عادت کرد.

همکاری و شراکت  Ant Groupبا مجموعه‌هایی نظیر Huggs  نشان‌دهنده تلاش‌های روزافزون Ant Group، وابسته به هلدینگ علی بابا، برای گسترش فعالیت‌های خود در خارج از کشور از طریق علی پی پلاس به‌ویژه در اقتصادهای بزرگ جنوب شرقی آسیا است.

Ant Group به جای ساختن یک برنامه فوق العاده دیگر، علی پی پلاس را به عنوان مجموعه‌ای از پرداخت‌های دیجیتال فرامرزی جهانی و راه حل‌های بازاریابی توسعه داد. این برنامه طراحی شده تا مانند یک واسطه خدمت کند و کسب و کارها را قادر می‌سازد تا طیف گسترده‌ای از کیف پول‌های دیجیتال محلی و بازرگانان را پردازش کنند.

این امر تاجران را از مشکل مذاکره با اپراتورهای مختلف کیف پول دیجیتال محلی نجات می‌دهد و مصرف‌کنندگان از راحتی استفاده از کیف‌پول‌های دیجیتال محلی خود در کشورهای، برخوردار می‌شوند.

Ant Group فروشگاه Alipay+ D را معرفی کرد که به کسب و کارهای آجر و ملات کمک می‌کند تا عملیات و بازاریابی خود را با استفاده از مجموعه‌ای از کیت‌های ابزار دیجیتالی کنند.

کسب‌وکارهایی که از Alipay+ D استفاده می‌کنند، به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که به سادگی یک کیو آر کد را با گوشی هوشمند خود اسکن کنند، که بلافاصله آنها را به یک صفحه دیجیتال برای سفارش هدایت می‌کند.

این امر منجر به گشایش فرصت‌های بیشتر می‌شود و در عین حال کارایی را برای بازرگانان محلی افزایش می‌دهد.

افزایش فعالیت تجاری در خارج از کشور نقطه درخشانی برای Ant Group است و پوشش بازرگانان علی پی پلاس تا نوامبر به ۲٫۵ میلیون مورد رسید.

این شرکت باید به یافتن قطب‌های رشد کسب‌وکار ادامه دهد و پایه و اساس افزایش ارزش‌گذاری خود را ایجاد کند. این موضوع در راستای سیاست پکن برای تشویق شرکت‌ها به جهانی شدن است.

با تغییرات ساختاری در Ant Group، انتظار می‌رود شرکت شفاف تر و متنوع‌تر شود. جدا از جلب رضایت رگولاتورها، این اقدام می‌تواند به شرکت کمک کند تا عرضه اولیه عمومی خود را بیش از دو سال پس از توقف عرضه در هنگ کنگ و شانگهای از سر بگیرد. بازار سهام داخلی چین، شرکت‌هایی که کنترل در آنها تغییر کرده را ملزم می‌کند  قبل از درخواست برای عرضه عمومی، سه سال صبر کنند.

در همین حال، Ant Group به ابتکارات توسعه تجاری خود در خارج از چین ادامه می‌دهد.

در ماه اکتبر، علی پی پلاس شراکتی با یونیورسال استودیو ژاپن که یک پارک و مجموعه تفریجی در اوزاکا را اداره می‌کند، اعلام کرد و پرداخت دیجیتال فرامرزی علی پی پلاس را به بازدیدکنندگان خود معرفی کرد. یونیورسال استودیو ژاپن اکنون از چین، سنگاپور، کره جنوبی، فیلیپین، مالزی و تایلند پرداخت از طریق کیف پول الکترونیکی می‌پذیرد.

این همکاری در بحبوحه تصمیم ژاپن برای برداشتن سقف روزانه ورودی‌ها و از سرگیری سیاست لغو روادید، صورت گرفته است.

با این حال، مشتریان و مصرف کنندگان خارج از کشور هنوز عادت سرسختانه‌ای به استفاده از کارت‌های اعتباری دارند که تغییر آن دشوار است.

منبع: scmp

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=4257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.