• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
16

شانگهای راهبرد صنایع نوآورانه در لینگانگ را معرفی کرد

  • کد خبر : 208
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
شانگهای راهبرد صنایع نوآورانه در لینگانگ را معرفی کرد

به‌نقل از چاینا دیلی، براساس آخرین دستورالعمل صادر شده توسط کمیسیون اقتصاد و اطلاعات‌سازی شهرداری شانگهای، یک سیستم صنعتی باز و مدرن و در سطح جهانی در منطقه ویژه لینگانگ شانگهای برقرار شده که بر اساس نقاط قوت نوآورانه و قابلیت‌های تخصیص منابع جهانی است.   یک مقام رسمی روز پنجشنبه گفت: سیستم مدرن صنعتی […]

به‌نقل از چاینا دیلی، براساس آخرین دستورالعمل صادر شده توسط کمیسیون اقتصاد و اطلاعات‌سازی شهرداری شانگهای، یک سیستم صنعتی باز و مدرن و در سطح جهانی در منطقه ویژه لینگانگ شانگهای برقرار شده که بر اساس نقاط قوت نوآورانه و قابلیت‌های تخصیص منابع جهانی است.

 

یک مقام رسمی روز پنجشنبه گفت: سیستم مدرن صنعتی بر توسعه گروه‌های صنعتی فن‌آوری نوین و همچنین تجارت جدید بین‌المللی و خدمات مالی مرزی متمرکز است.

 

لیو پینگ -مهندس ارشد کمیسیون مربوطه- اظهار داشت: «۷ گروه صنعتی پیشرو با قابلیت رقابت جهانی در منطقه ویژه لینگانگ این شهر وجود خواهند داشت که بخشی از «منطقه آزمایشی تجارت آزاد» است.

 

این منطقه پیشگام توسعه صنایع آوانگارد شامل مدارهای مجتمع ، هوش مصنوعی ، داروهای زیستی ، هواپیمایی کشوری ، وسایل نقلیه انرژی جدید و هوشمند، تولید تجهیزات پیشرفته، و بازتولید سبز جهت ارتقای شکل‌گیری یک زنجیره صنعتی مدرن کامل خواهد بود.

 

همچنین پنج گروه صنعتی دارای خدمات مدرن و تاثیر جهانی اعم از تجارت نوین بین‌المللی، خدمات مالی مرزی، خدمات حمل و نقل مدرن، خدمات اطلاعاتی، و خدمات حرفه‌ای در تلاش برای تقویت نقش شانگهای در تجارت جهانی، امور اقتصادی، ترابری، و شبکه‌های نوآوری تشکیل خواهند شد.

 

برنامه صنعتی نوآورانه منطقه ویژه لینگانگ، اخیرا توسط کمیسیون اقتصادی و اطلاعات‌سازی شهرداری شانگهای جهت توسعه منطقه در سطح بالاتر و با دامنه فعالیت گسترده‌تر تدوین شده است.

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.