• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

تکنولوژی، زندگی مردم چین را متحول می‌کند

  • کد خبر : 730
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
تکنولوژی، زندگی مردم چین را متحول می‌کند
تکنولوژی، زندگی مردم را در سرتاسر چین به طرق مختلف دستخوش تغییرات کرده و آن را پررونق، راحت و هوشمند کرده است.

مادربزرگ هشتاد ساله چینی، سوی شوشیا، با بهره‌گیری از سرویس پخش زنده ویدئویی از روستایی واقع در استان شانشی، امکان فروش میوه‌های پرورش یافته در باغچه خود را به اقصی نقاط چین پیدا کرده است.

مشتریان می‌توانند گوشی‌های خود را با استفاده از چرخ‌های خرید سوپرمارکتی در شیان، واقع در استان شانشی در شمال غربی چین شارژ کنند.

با استفاده روزافزون از تکنولوژی‌های جدید، حتی می‌توان رباتی را دید که در حال فروش نوشیدنی‌های غیرالکلی در خیابان‌های شیان، در استان شانشی واقع در شمال غربی چین است.

تکنولوژی در چین

توضیح تصویر بالا: سوی شوشیا، هشتاد ساله، از طریق سرویس پخش زنده ویدئویی در حال فروش میوه است. (شهر تایپینگ بائو، شهر جدید فرودگاهی در منطقه جدید شی‌شیان ، استان شانشی واقع در شمال غربی چین، ۲۸ مه ۲۰۲۰)

تکنولوژی در چین

تکنولوژی در چین

توضیح دو تصویر بالا: سوی شوشیا، هشتاد ساله، از طریق سرویس پخش زنده ویدئویی در حال فروش میوه است. (شهر تایپینگ بائو، شهر جدید فرودگاهی در منطقه جدید شی‌شیان ، استان شانشی واقع در شمال غربی چین، ۲۸ مه ۲۰۲۰)

تکنولوژی در چین

توضیح تصویر بالا: یک مشتری با استفاده از چرخ خرید خود در سوپرمارکتی واقع در شیان، در حال اسکن بارکد یک قوطی آدامس است. (استان شانشی واقع در شمال غربی چین، ۲۵ مارس ۲۰۲۰)

تکنولوژی در چین

توضیح تصویر بالا: این نمایشگر، نحوه درج قیمت اجناس را با استفاده از دستگاه نصب شده بر روی چرخ خرید در سوپرمارکتی در شیان نشان می‌دهد. (استان شانشی واقع در شمال غربی چین، ۲۵ مارس ۲۰۲۰)

تکنولوژی در چین

توضیح تصویر بالا: این مشتری برای شارژ کردن گوشی خود در سوپرمارکتی در شیان، کابل USB متصل به چرخ خرید را به گوشی خود متصل می‌کند. (استان شانشی واقع در شمال غربی چین، ۲۵ مارس ۲۰۲۰)

تکنولوژی در چین

توضیح تصویر بالا: یک مشتری برای شارژ کردن گوشی خود، در حال فشردن دکمه‌ای بر روی نمایشگر نصب شده بر چرخ خرید در سوپرمارکتی در شیان است. (استان شانشی واقع در شمال غربی چین، ۲۵ مارس ۲۰۲۰)

تکنولوژی در چین

توضیح تصویر بالا: پسر بچه به روباتی که در حال فروش نوشیدنی‌های غیرالکلی در خیابانی واقع در شیان است می‌نگرد. (استان شانشی واقع در شمال غربی چین، ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰)

تکنولوژی در چین

توضیح تصویر بالا: مردم از رباتی که در خیابانی واقع در شیان، نوشیدنی‌های غیرالکلی می‌فروشد، خرید می‌کنند. (استان شانشی واقع در شمال غربی چین، ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰)

تکنولوژی در چین

توضیح تصویر بالا: رباتی در حال فروش نوشیدنی‌های غیرالکلی در خیابانی واقع در شیان است. (استان شانشی واقع در شمال غربی چین، ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰)

منبع

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=730

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.