به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، مدیر کل بخش فروش خودروهای آسیا و اقیانوسیه بیوایدی، در نمایشگاه خودرو سئول گفت: ما شبکه فروش خود را تا پایان سال جاری از ۱۵ به ۳۰ عدد افزایش خواهیم داد تا تقاضای مصرفکنندگان کرهای را برآورده کنیم.
بیوایدی مدت زیادی نیست که در بازار کره جنوبی حضور دارد. این برند خودروهای سواری خود را تنها در ژانویه و زمانی که رسماً شاسیبلند الکتریکی Atto 3 خود را معرفی کرد، رونمایی نمود. در حالی که غول خودروسازی چینی به خاطر استراتژیهای تهاجمی بازاریابی و قیمتگذاری خود شناخته شده است، اما در مقابل رقابت شدید شرکتهای دیگر قرار دارد. هیوندای و کیا سال گذشته حدود ۱٫۲ میلیون خودرو در کره جنوبی به فروش رساندند که ۷۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دادند.
بیوایدی سدان سایز متوسط Seal خود را در نمایشگاه خودرو با قیمتی از ۴۷٫۵ میلیون وون (۳۲۴۰۰ دلار) بدون احتساب یارانه معرفی کرد. غرفه بیوایدی در نمایشگاه سئول یکی از بزرگترین غرفهها بود. همچنین طیف وسیعی از مدلهای دیگر خود را به نمایش گذاشت و در مجموع شش خودرو را معرفی کرد.
این خودروساز مستقر در شنجن شروعی قوی در سال ۲۰۲۵ داشت و فروش آن در سه ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است.
در طول ماه گذشته، بیوایدی مجموعهای از محصولات منتشر و سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، از جمله فناوری رانندگی هوشمند برای اکثر مدلهای خود بدون هزینه اضافی و یک سیستم شارژ فوقالعاده سریع که میتواند تنها در پنج دقیقه به مسافت ۴۰۰ کیلومتری برسد.
این کشور هدف خود را فروش حدود ۵٫۵ میلیون دستگاه خودرو در سال جاری از جمله ۸۰۰ هزار دستگاه در بازارهای صادراتی تعیین کرده است.
منبع: scmp