• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

برگزاری نمایشگاه پزشکی چین در شانگهای

  • کد خبر : 2989
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
برگزاری نمایشگاه پزشکی چین در شانگهای
نمایشگاه پزشکی چین در شانگهای در تاریخ 1 شهریور تا 3 شهریور 1402برگزار می‌شود.

نمایشگاه پزشکی چین (MFC) با هدف به دست آوردن بینش نسبت به روند توسعه صنعت و تسریع نوآوری در صنعت، محل تجمع نوآوری منحصر به فردی را برای صنعت تجهیزات پزشکی ایجاد کرده است که شرکت‌های برتر بالادستی و پایین دستی جهان را در صنعت تجهیزات پزشکی گرد هم می‌آورد.

برنامه پنج ساله چهاردهم چین بر لزوم تسریع در گسترش منابع پزشکی با کیفیت بالا و همچنین ارتقاء و ساخت موسسات پزشکی و بهداشتی به ویژه موسسات مردمی تاکید دارد.

صنعت تجهیزات پزشکی چین به تدریج وارد دوره‌ای از تغییر سریع از «کمیت» به «کیفیت» شده است که با محصولات هوشمندتر وارد دنیای جدید صنعت تجهیزات پزشکی شده است. در عین حال، با افزایش آگاهی مردم نسبت به مراقبت‌های بهداشتی، مدیریت سلامت خانواده بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

مطابق با روند فعلی بازار، در نمایشگاه پزشکی چین، آخرین فناوری و محصولات برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد شد. در این نمایشگاه‌ها بر تجهیزات خانگی پزشکی، پزشکی هوشمند، تجهیزات الکترونیکی پزشکی، مواد مصرفی پزشکی، دستگاه‌های کم تهاجمی و مداخله‌ای، بهداشت عمومی، حفاظت در برابر بیماری همه‌گیر، مواد اولیه و لوازم جانبی، و سایر محصولات یا خدمات مرتبط پزشکی تمرکز دارند.

انتظار می‌رود این نمایشگاه پزشکی چین بیش از ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده حرفه‌ای را جذب کند و بنظر می‌آید نمایشگاه پزشکی چین بستر مناسبی است تا آخرین تجهیزات پزشکی و فناوری نوآوری دنیا را به دید عموم بگذارد.

نمایشگاه پزشکی چین در شانگهای و توسط Messe Dusseldorf (Shanghai) Co., Ltd  از ۲۳ تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۳ (۱ شهریور تا ۳ شهریور ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

منبع: medicalfair

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=2989

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.