• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
8

اولین داروی خوراکی ضد کرونا ساخت چین با قیمت کمتر از ۳۰۰ یوان

  • کد خبر : 2719
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
اولین داروی خوراکی ضد کرونا ساخت چین با قیمت کمتر از ۳۰۰ یوان
اولین داروی خوراکی تولید شده در چین برای درمان کووید-19 قیمت اولیه خود را کمتر از 300 یوان در هر بطری تعیین کرده است، تا اطمینانی باشد برای اینکه بیشتر خانواده‌های چینی به آن برای درمان کووید 19 دسترسی داشته باشند.

داروی Azvudine، حاوی ۳۵ قرص ۱ میلی گرمی در هر بطری است و قیمت هر بطری کمتر از ۳۰۰ یوان تعیین شده است.

تأیید Azvudine که با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ یوان (۱۴۸ دلار) برای هر دوره درمان فروخته می‌شود، تضمینی است تا تعداد بیشتری از خانواده‌های چینی به درمان کووید-۱۹ دسترسی داشته باشند، زیرا سایر داروهای تأیید شده ممکن است برای بسیاری از خانواده ها گران باشد و کاربران رسانه‌های اجتماعی چین نگرانی های بسیاری درباره قیمت‌ این داروها دارند.

چین قرص کووید-۱۹ پکسلووید فایزر و درمان آنتی بادی خنثی کننده داخلی BRII-196/BRII-198 را برای درمان کووید-۱۹ تأیید کرد. Paxlvoid در حدود ۲۴۰۰ یوان (۳۵۵ دلار) در هر دوره درمان فروخته می شود و هزینه درمانی BRII-196/BRII-198 برای یک دوره درمان ده هزار یوان (۱۴۸۲ دلار) است.

این داروی جدید به طور رسمی وارد مرحله تولید شده است و اداره ملی محصولات پزشکی چین در ۲۵ ژوئیه مجوز مشروط Azvudine را برای درمان کوید ۱۹اعطا کرد.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که تولید کننده دارو قادر است سالانه ۶٫۸ میلیارد قرص Azvudine تولید کند که برای درمان ۲۰۰ میلیون نفر کافی است.

منبع: weixin

 

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=2719

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.