• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8

اطلاعیه مرکز جاده ابریشم درباره «پروژه‌های همکاری علم و فناوری در خارج از چین»

  • کد خبر : 2660
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
اطلاعیه مرکز جاده ابریشم درباره «پروژه‌های همکاری علم و فناوری در خارج از چین»
مرکز خدمات مشاوره اطلاعات تجارت و صنعت جاده ابریشم جدید درباره «پروژه‌های همکاری علم و فناوری در خارج از چین» اطلاعیه‌ای اعلام صادر کرده است.

مرکز خدمات مشاوره اطلاعات تجارت و صنعت جاده ابریشم جدید در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: ما به منظور افزایش و تقویت همکاری بین متخصصین علمی و دستاوردهای فناورانه بین‌المللی با دولت و شرکت‌های چینی، گسترش کسب و کارها و نیل به یک شرایط برد- برد، آماده همکاری با سازمان‌های علمی و فناوری تحقیقاتی خارجی در حوزه‌هایی همچون علوم و فناوری کشاورزی، تولید هوشمند، ارتباطات اینترنتی، اطلاعات الکترونیک، فناوری الکترونیک، هوش مصنوعی، پزشکی بیومدیکال، تولید تجهیزات پیشرفته، آموزش، توریسم سلامت و سایر حوزه‌ها هستیم.

ما با احترام از موسسات تحقیقاتی و اشخاص علمی سراسر دنیا استقبال می‌کنیم تا در پروژه‌های ما مشارکت کنند.

حوزه این درخواست و پروژه شامل موسسات تحقیاتی علمی، گروه‌های علمی پژوهشی، نهادهای علمی تحقیقاتی، شرکت‌ها و افراد خارج از چین می‌شود.

متخصصین ارزیابی پروژه به ما ملحق می‌شوند و از طریق ارزیابی پروژه‌های شاخص در استان هبی و تمام چین فعال شده و شرکای لازم برای پروژه را انتخاب می‌کنیم. در این فرایند پروژه‌های برجسته اجرا شده در استان هبی از طریق پلتفرم علم و فناوری و اینترنت در چین منتشر می‌شوند. نوع همکاری‌ها می‌تواند به شکل همکاری تحقیق و توسعه، تولید مشترک، خرید فناوری و … باشد و تنها به این موارد محدود نخواهد بود.

بار دیگر اعلام می‌کنیم که از موسسات علمی و تحقیقاتی، مالکین پروژه‌های علمی و فناوری که پروژه‌هایی در حوزه‌های ذکر شده در بالا و تمایل به همکاری با چین دارند استقبال می‌کنیم و مشتاقیم که با ما در ارتباط باشند.

الزامات درخواست پروژه

  1. لطفا فایل معرفیppt جامعی ایجاد کرده که پروژه را کاملا توضیح دهد.
  2. ایجاد ویدئوی توضیحی از پروژه که مدت زمان آن حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه باشد.
  3. تکمیل فرم درخواست پروژه
  4. تمام این مدارک باید به زبان انگلیسی نوشته شده باشد.

معرفی مرکز

«مرکز خدمات مشاوره اطلاعات تجارت و صنعت جاده ابریشم جدید» یک سازمان خدماتی است که تحت نظارت و هدایت اداره صنعت و فناوری و اطلاعات قرار دارد و مختص همکاری‌های بین‌المللی برای دولت‌ها و شرکت‌های سراسر دنیاست. مرکز جاده ابریشم جدید همکاری نزدیکی با دولت‌ها، سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های موجود در چین در مسیر طرح کمربند و جاده، انجمن‌های تجاری چینی و خارجی و شرکت‌های حقوق بین‌الملل در کشورهای طرح جاده ابریشم دارد. این مراکز جوایز متعددی برای همکاری و اجرای پروژه‌های مشترک با کشورهای مختلف دریافت کرده است.

مرکز با خدمات و همکاری برد – برد نقش مهمی در توسعه و ارتباط نهادهای دولتی، شرکت‌ها و صنایع و پروژه‌های تجاری در کشورهای کمربند و جاده، مبادلات و همکاری‌های علمی و فناوری، تبادلات کارشناسان و استعدادها و غیره ایفا می‌کند و پلتفرم جدیدی برای همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایجاد کرده و با دولت‌ها و شرکت‌های کشورهای طرح کمربند و جاده در مسیر توسعه مشترک همکاری می‌کند.

 کسب و کارهای اصلی

  1. فراهم کردن خدمات مشاوره‌ای داخلی و خارجی در حوزه صنایع، تجارت، فناوری، فرهنگ
  2. اجرای خدمات مبادلاتی مرتبط با کمربند و جاده
  3. برگزاری کنفرانس و نمایشگاه‌ها
  4. اجرای وظایفی که از سوی نهادهای دولتی به آن محول شده است.

محدوده خدمات

هدف همکاری برد- برد، گسترش طرح کمربند و جاده با کیفیت و استانداردهای بالا و ترویج جهانی سازی اقتصادی و همکاری‌های اقتصادی منطقه‌ای. پرسنل حرفه‌ای و فنی، سفرهای خارجی برای بازدید و آموزش، دعوت از مردم و نمایندگان اقتصادهای خارجی، مبادلات تجاری، فرهنگی و علمی و فناوری برای بازدید از چین و توصیه به کارشناسان حارجی و دانشجویان بین‌المللی برای کار در چین.

کمک به دولت‌های داخلی و خارجی و نهادها برای تقویت همکاری‌های بین دولتی، ایجاد ارتباط بین شهرهای خواهرخوانده داخلی و خارجی، بازدیدهای دوجانبه دولتی و سایر خدمات.

مبادلات بین موسسات فرهنگی مرتبط در داخل و خارج در زمینه فرهنگ، آموزش و هنر و غیره و نمایش فرهگ چینی به جهان و ایجاد بینش برای گروه های فرهنگی دوستانه خارجی.

تقویت همکاری بین‌المللی و توسعه فعالیت‌های صنعتی در زمینه صنایع فرهنگی بین‌المللی، انجام تبادلات و همکاری با نهادهای فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، علمی، ورزشی و سایر گروه های فرهنگی در کشورهای مختلف و توسعه مبادلات فرهنگی با سایر کشورهای جهان و تعمیق دوستی با مردم سراسر جهان.

 

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=2660

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.