• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

آمارهای مربوط به آزمایش اتومبیل‌های خودران پکن منتشر شد

  • کد خبر : 892
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
آمارهای مربوط به آزمایش اتومبیل‌های خودران پکن منتشر شد
بر اساس گزارشی که روز پنجم فوریه منتشر شد، پکن مجوز آزمایش در جاده‌های مناطق تعیین شده را برای 87 اتومبیل خودران از 14 شرکت صادر کرده، و مجموع مسافت پیموده شده در آزمایشات جاده‌ای این خودروها به 21/2 میلیون کیلومتر رسیده است.

هم‌اکنون ۲۰۰ جاده آزمایشی باز برای اتومبیل‌های خودران در پکن وجود دارد که مجموع طول آنها در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری پکن و ناحیه‌های فانگشان، شونیای و هایدیان بالغ بر ۵۸/۶۹۹ کیلومتر است.

سال گذشته ۷۳ اتومبیل خودران در آزمایش‌ها شرکت کردند و مسافت پیموده شده در آزمایشات جاده‌ای با حضور مردم به ۱,۰۲۱,۵۶۸ کیلومتر رسید.

تا پایان سال ۲۰۲۰ در مجموع ۱۵,۰۰۶ نفر از طریق تلفن‌های همراه خود اتومبیل‌های خودران بَیدو (Baidu) را درخواست کردند، و بیش از ۹۰ درصد آنها گفتند که از این خدمات رضایت داشته و مایل به استفاده مجدد از آنها هستند.

در این گزارش آمده است که ۸۰ درصد از کل خودروهای آزمایش شده در مسیرهای آزمایشی بسته در سال ۲۰۲۰ از نوع انرژی جدید بوده‌اند و تعداد خودروهای انرژی جدید که در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند هر سال افزایش می‌یابد.

در سال گذشته ۵۰ درصد از کل خودروهای آزمایش شده و ۸۰ درصد خودروهای آزمایش شده انرژی جدید تولید داخل بوده‌اند.

تا پایان سال ۲۰۲۰، مجموع مسافت پیموده شده در آزمایشات مسیرهای بسته به بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر رسید که در آنها ۱۹ تصادف اتفاق افتاد و هیچکس آسیبی ندید.

منبع

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=892

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.