• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
16

کلاه ایمنی هوشمند چین برای افزایش امنیت پیک‌های موتوری

  • کد خبر : 1232
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
کلاه ایمنی هوشمند چین برای افزایش امنیت پیک‌های موتوری
شرکت لیوال سازنده کلاه ایمنی هوشمند در حال مذاکره با شرکت‌های پیشرو در زمینه تحویل مواد غذایی در خصوص کلاه ایمنی هوشمند است که ایمنی موتورسواران را بهبود می‌بخشد.

این شرکت سازنده عمده این کلاه‌های ایمنی‌ در سطح جهانی است و در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است. این شرکت در ابتدا با تولید کلاه ایمنی هوشمند ورزشی قبل از گسترش تدریجی تولیدات خود به کلاه ایمنی موتورسیکلت‌های جاده‌ای شهری شروع به کار کرد.

جنگ بو، بنیانگذار این شرکت در مصاحبه با پست گفت: “افزایش تقاضا برای خدمات تحویل آنلاین غذا در سال‌های اخیر نگرانی‌ها در مورد ایمنی ماموران تحویل غذا را افزایش داده است. کلاه ایمنی راه حل‌هایی برای ایمنی رانندگان ارائه می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد تا هنگام سوار شدن با دنیا ارتباط برقرار کنند.”

جنگ هیچ یک از مشتریان لیوال را معرفی نکرد، اما گفت که تولید انبوه کلاه ایمنی هوشمند برای برنامه‌های تحویل غذا و سیستم عامل‌های اشتراک- سواری می‌تواند در سال جاری آغاز شود.

گفتگوها بین لیوال و شرکت‌های تحویل غذا در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت‌ها با انتقادات زیادی به خاطر فشار به رانندگان خود برای کار در شرایط ناامن روبرو هستند. تعدادی از تصادفات رانندگی رخ داده است که رانندگان برای انجام تعهدات در تحویل سهمیه‌های خود عجله داشته‌اند.

این حوادث باعث شده شرکت‌هایی مانند Meituan ، بزرگترین پلت فرم تحویل غذا در چین، راه‌های بهبود محیط کار راکبان سواری خود را کشف کنند. به عنوان مثال، Meituan چندی پیش فروش سهام و اوراق قرضه قابل تبدیل خود به ارزش ۱۰ میلیارد دلار را اعلام کرد. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد از درآمد حاصل از تحقیق و توسعه وسایل نقلیه تحویل خودمختار، تحویل توسط هواپیماهای بدون سرنشین و سایر نوآوری‌ها برای بهبود گزینه‌های تحویل مواد غذایی خود استفاده کند.

کلاه ایمنی هوشمند چین برای افزایش امنیت پیک‌های موتوری

در ماه نوامبر سال گذشته، همچنین این شرکت اعلام کرد که قصد دارد استفاده از کلاه ایمنی هوشمند را برای بهبود ایمنی سواران خود افزایش دهد. در واقع یک خط تولید آزمایشی این کلاه ایمنی در ماه آگوست راه اندازی شد. طبق گزارش رسانه‌های محلی، لیوال سازنده‌ای بود که در این خط تولید آزمایشی مشارکت کرد.

در حالی که هنوز مشخص نشده است که کلاه ایمنی هوشمند لیوال که برای شرکت‌های زنجیره‌ای طراحی شده است، کلاه ایمنی این شرکت معمولاً همراه با ناوبری صوتی و عملکرد واکی تاکی ارائه می‌شود. این کلاه‌ها همچنین دارای یک سیستم SOS هستند که از تلفن هوشمند کاربر برای تماس خودکار با خدمات اضطراری در صورت تصادف استفاده می‌کند. جنگ در این باره گفت، این سیستم SOS موقعیت جغرافیایی کاربر را فراهم می‌کند و همچنین چراغ‌هایی روی کلاه ایمنی قرار دارد که چشمک می‌زند.

این کلاه‌های ایمنی همچنین دارای زنگ خطر ضد دوری هستند که اگر فاصله بین کلاه ایمنی متصل و تلفن همراه از ۱۵ متر بیشتر شود، هم به تلفن و هم به کلاه ایمنی هشدار می‌دهد.

بر اساس گزارشی که Reportlinker.com در اواخر سال گذشته منتشر کرد، انتظار می‌رفت که تا سال ۲۰۲۷ ارزش بازار کلاه ایمنی هوشمند در سطح جهان به ۲٫۲ میلیارد دلار برسد. پیش بینی می‌شد ارزش بازار چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان، به ۳۸۴٫۶ میلیون دلار برسد، با نرخ رشد سالانه ۱۵ درصد در بازه زمانی ۲۰۲۰-۲۰۲۷٫ در این گزارش از لیوال به عنوان یکی از بازیگران برجسته جهان در صنعت نام برده شده است.

جنگ با بیان اینکه “استفاده یک مسئله مهم است،” افزود: کلاه‌های ایمنی هوشمند به دلیل قیمت، سهم یک رقمی بازار را در بین یک بخش بزرگتر به خود اختصاص می‌دهند. وی گفت: “ما در این صنعت رهبر بازار هستیم … [و] قصد داریم مشتریان خرد را هدف قرار دهیم.”

مدل Livall’s Evo21 در ماه جاری برنده جایزه طراحی iF شد. این جایزه سالانه توسط انجمن طراحی بین‌المللی اعطا می‌شود.

منبع

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=1232

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.