• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

نمایشگاه بین‌المللی داده‌های بزرگ در چین آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 1317
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
نمایشگاه بین‌المللی داده‌های بزرگ در چین آغاز به کار کرد
نمایشگاه امسال تحت عنوان "هوش دیجیتالی را در آغوش بگیرید، توسعه جدید را تحویل دهید" هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین برنامه ریزی شده است.

اجاره سوئیت در کیش
بهترین زمان سفر به جزیره کیش اواخر فصل زمستان و اوایل فصل بهار می باشد که از نظر آب و هوایی شرایط بسیار خوبی برای گشت و گذار می باشد برای اقامت در این جزیره زیبا می توانید به سایت رنتی جا مراجعه کنید.

نمایشگاه بین‌المللی داده‌های بزرگ چهارشنبه در استان گوئیجو در جنوب غربی چین افتتاح شد که نوآوری‌ها و دستاوردهای پیشرفته علمی و فناوری را در این زمینه به نمایش می‌گذارد.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری، نمایشگاه ۳ روزه بین‌المللی صنعت داده‌های بزرگ ۲۰۲۱ چین در مرکز استان گویانگ ۲۲۵ شرکت داخلی و خارجی را جذب کرده است.

نمایشگاه امسال تحت عنوان “هوش دیجیتالی را در آغوش بگیرید، توسعه جدید را تحویل دهید” هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین برنامه ریزی شده است. این نمایشگاه شاهد شش گفتگوی سطح بالا برای بحث در مورد موضوعاتی مانند امنیت داده، خدمات دیجیتال و دیجیتال سازی صنایع خواهد بود.

نمایشگاه بزرگ صنعت داده‌های بزرگ، نخستین نمایشگاه در این زمینه در چین به شمار می‌رود که از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۵ بار در گویانگ برگزار شده است. در سال ۲۰۱۹، این نمایشگاه بیش از ۴۴۸ شرکت از ۵۹ کشور و منطقه را جذب کرده است، و قراردادهایی با ارزش حدود ۱۰۰٫۸ میلیارد یوان (حدود ۱۵٫۷ میلیارد دلار) امضا شده است.

برگزار کنندگان سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این رویداد را لغو کردند.

استان کوهستانی گوئیجو به عنوان اولین منطقه آزمایشی داده‌های بزرگ چین، فعالان و بازیگران مهم و قابل توجهی از جمله اپل، هوآوی و تنسنت را برای ایجاد مراکز رایانش ابری و کلان داده و همچنین دفتر مرکزی منطقه جذب کرده است.

منبع

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=1317

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.