• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
0

خودروی برقی چینی در تایلند با قیمت ۱۱۵۱۰ دلار

  • کد خبر : 7234
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۰
خودروی برقی چینی در تایلند با قیمت ۱۱۵۱۰ دلار
خودروسازی SAIC-GM-Wuling خودروی برقی به نام Binguo را در تایلند عرضه کرده چرا که خودروسازان چینی به دنبال کسب بخشی از بازار خودروی جنوب شرقی آسیا هستند.

به گزارش cnevpost، دو نسخه از این خودروی برقی به صورت محلی با قیمت‌های اولیه ۴۱۹,۰۰۰ بات (۱۱,۵۱۰ دلار) و ۴۴۹,۰۰۰ بات ارائه می‌شوند.

مدل Binguo ابتدا در ۲۸ مارس ۲۰۲۳ در چین عرضه شد و مدل ۲۰۲۴ در حال حاضر در ۴ نسخه با قیمت‌های اولیه ۵۶۸۰۰ یوان (۷۸۱۰ دلار)، ۷۰۸۰۰ یوان، ۷۴۸۰۰ یوان، ۸۴۸۰۰ یوان عرضه می‌شوند.

این مدل در چین با یک آپشن با برد ۲۰۳ کیلومتر، یکی با ۴۱۰ کیلومتر و دو گزینه با ۳۳۳ کیلومتر موجود است. دو نوع Binguo EV موجود در تایلند هر دو دارای برد ۳۳۳ کیلومتری هستند.

عرضه Binguo در تایلند نشان‌دهنده شتاب جهانی‌شدن خودروساز Wuling است. محصولات این شرکت تاکنون بیش از ۴۰ کشور و منطقه را پوشش می‌دهد و مجموع صادرات آن بیش از ۱ میلیون واحد است.

در ژانویه تا مه ۲۰۲۴، سهم وولینگ از بازار خودروهای الکتریکی در اندونزی از ۵۰ درصد فراتر رفت که بالاترین سهم بازار برای سه سال متوالی بود.

خودروسازی SAIC-GM-Wuling، یک سرمایه‌گذاری مشترک بین سایک، GM و Liuzhou Wuling Automobile، است که مقر آن در لیوژو، منطقه خودمختار گوانگشی ژوانگ، در جنوب غربی چین است.

این شرکت خودروهای ساخته شده بر اساس معماری GSEV (خودروهای الکتریکی کوچک جهانی) را در چین می‌فروشد، از جمله Mini EV، KiWi EV، Nano EV و Air EV.

شرکت SAIC-GM-Wuling علاوه بر این مدل‌های تمام الکتریکی، خودروهای شاسی‌بلند، MPV و مدل‌های ون را نیز به فروش می‌رساند.

منبع: cnevpost

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=7234

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.