جنگنده J-20 با نام اژدهای قدرتمند (Mighty Dragon) نیز شناخته میشود. در نسل جدید موتورها، نازلهای جدید جهتدهی رانش (thrust vectoring) نصب شده است که مهندسین چینی حدود دو دهه بر روی این فناوری کار کردهاند و برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ و در نمایشگاه هوایی جوهای به نمایش درآمد.
جنگندههای شکاری آمریکا از این فناوری استفاده میکنند که مسیر رانش موتور را هدایت کرده و به جت اجازه میدهد تا مانورهای ناگهانی که نسلهای قدیمی هواپیما قادر بدان نبودند را انجام دهد. مهندسین چینی این پروژه را عملیاتی کرده تا از فاصله فناورانه جنگندههای پیشرفته خود با نمونههای آمریکایی بکاهند.
در سال جاری، تمام موتورهای WS-10C که در J-20 نصب شدهاند، قابلیت جهتدهی رانش را خواهند داشت. به این ترتیب قابلیت مانور و پنهان ماندن J-20 ارتقا خواهد یافت.
پیش از این رسانهها اعلام کرده بودند که از جنگندههای J-20 در واحدهای نیروی دریایی مسئول تنگه تایوان و دریای چین شرقی استفاده شده که شامل دست کم چهار تیپ و یا ۱۵۰ جنگنده میشود.
اخیرا نیز تلویزیون مرکزی چین فیلمی را پخش کرده که در آن تمرینات رزمی شبانه J-20 نمایش داده شده و همچنین تصاویری را نیز پخش کرد که نشان میدهد در این جنگنده، موتورهای WS-10C نصب شده است.
همچنین نیروی هوایی چین به دنبال گسترش آموزش خلبانهای J-20 است. جنگنده J-20 در سال ۲۰۱۷ و پس از آنکه ایالات متحده بیش از ۱۰۰ فروند هواپیمای F-35 را در ژاپن و کره جنوبی مستقر کرد، وارد ناوگان نظامی چین شد. J-20 در آن زمان به موتورهای ساخت روسیه مجهز شده بود و چین تجهیز این هواپیما به موتور تولید داخل WS-10C را در سال ۲۰۲۰ انجام داد.
به گفته مسئولین این پروژه، بررسیهای مربوط به موتور انجام شده و پیشبینی میشود تا سال آینده نهایی شود و به محض پایان بررسیها، جایگزین موتورهای فعلی J-20 خواهد شد و از آنجایی که موتورهای روسی و چینی در یک اندازه و شکل هستند، این تعویض مشکل فنی نخواهد داشت.