به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، آنت برنامه چت بات خود Zhixiaobao را به تازگی راه اندازی کرد، با نامی که قرار است آن را شبیه برنامه پرداخت اصلی خود به نام Zhifubao در چینی کند. این چت بات قادر است کارهای روزانه مانند سفارش غذا و تاکسی را تسهیل کند. این شرکت همچنین به کاربران امکان دسترسی به طیف وسیعی از خدمات شخص ثالث را از طریق پیامهای متنی یا صوتی میدهد و به آن اجازه میدهد در انواع مختلف وظایف شخصی کمک کند.
این برنامه بخشی از تلاشهای آنت برای تبدیل هوش مصنوعی به راهحلهای کاربردی و متمرکز بر کاربر و تبدیل دستیارانی مانند Zhixiaobao به ابزارهای ارزشمند در زندگی روزمره برای همه است.
گروه آنت دو اپلیکیشن دیگر هوش مصنوعی برای مدیریت ثروت شخصی به نام Maxiaocai و مدیریت سلامت راه اندازی خواهد کرد. آنت یکی از زیرمجموعههای فین تک هلدینگ گروه علی باباست.
آنت در میان بسیاری از شرکتهای فناوری چینی است که منابعش را برای توسعه LLMهای خود در بحبوحه رقابت جهانی هوش مصنوعی مولد استفاده کرده است.
گروه آنت Zhixiaobao را به عنوان یک ویژگی در برنامه داخلی علیپی راه اندازی کرد. تمرکز آن بر مدیریت ثروت کاربران و نیازهای مرتبط با بیمه است، مانند کمک به کاربران برای ایجاد برنامههای مدیریت دارایی. Zhixiaobao بر اساس مدل بنیادی آنت ساخته شده که بر موارد استفاده از خدمات مالی، مراقبتهای بهداشتی و زندگی تمرکز دارد.
آنت اولین بار LLM را در سپتامبر سال گذشته معرفی کرد و پس از دریافت تایید نظارتی در نوامبر، آن را در دسترس عموم قرار داد. در ژانویه، یک واحد هوش مصنوعی جدید به نام NextEvo را راه اندازی کرد تا بر توسعه این مدل نظارت کند.
منبع: scmp