• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

امارات و چین توافقنامه‌ای برای تقویت روابط حمل و نقل هوایی امضا کردند

  • کد خبر : 7323
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۱
امارات و چین توافقنامه‌ای برای تقویت روابط حمل و نقل هوایی امضا کردند
امارات متحده عربی و چین گامی مهم در جهت تقویت همکاری‌های هوانوردی برداشتند.

به گزارش گلف نیوز، سازمان هواپیمایی کشوری امارات (GCAA)، در روزهای ۱۶ و ۱۷ ژوئیه در پایتخت چین، پکن، دور جدیدی از مذاکرات در خصوص خدمات هوایی را با سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری خلق چین (CAAC) برگزار کرد. هدف از این نشست، تقویت روابط حمل و نقل هوایی دوجانبه بین دو کشور و افزایش ارتباطات هوایی بود.

هیئت اماراتی به رهبری سیف محمد السویدی مدیرکل GCAA، در این مذاکرات حضور داشت. نتیجه مذاکرات، امضای یک تفاهمنامه برای افزایش ارتباطات هوایی بین فرودگاه‌های امارات و چین بود. علاوه بر این، هر دو طرف توافق کردند که همکاری در بخش هوانوردی غیرنظامی را تقویت کرده و طرح‌های جدیدی را برای تحکیم روابط دوجانبه در این بخش بررسی کنند.

در این راستا، سیف محمد السویدی، بر تعهد این سازمان به بهبود خدمات حمل و نقل هوایی، تقویت حضور بین‌المللی، و ارتقای ارتباطات هوایی به نفع شرکت‌های هواپیمایی ملی امارات تأکید کرد. او از توافق‌های حاصل شده در طول مذاکرات قدردانی کرد و پیش‌بینی کرد که این توافق‌ها تأثیر مثبت قابل توجهی بر بخش‌های اقتصادی مورد علاقه طرفین خواهند داشت.

السویدی همچنین بر اهمیت همکاری و تبادل تخصص بین دو کشور در زمینه‌های امنیت هوانوردی، ایمنی، حمل و نقل هوایی، صنعت هوانوردی و سرمایه‌گذاری در بخش هوانوردی تأکید کرد. او افزود که اولین نشست ارتباطات هوایی بین دو کشور، که در ۱۵ ژوئیه سال جاری میلادی برگزار گردید، در دستیابی به اهداف مثبت مذاکرات بین دو کشور موثر بوده است.

السویدی همچنین بر اهمیت برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست بصورت منظم به منظور حمایت و تقویت روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور تاکید کرد.

منبع: gulfnews

 

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=7323

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.