طی این عملیات، آزمایش احتراق مجدد موتور سوخت مایع با نیروی رانش ۱۳۰ تن انجام شد تا در حامل قابل استفاده مجدد چین به کار گرفته شود. طبق گفته شرکت علوم و فناوری هوافضای چین (China Aerospace Science and Technology Corp) در طول آزمایش، موتور دو بار پیاپی روشن شد و عملکردی بدون مشکل داشت.
به گفته مقامات فضایی چین، حامل بازگشتپذیر این کشور دو نوع خواهد بود؛ یک حامل دو مرحلهای با بوستر اصلی و دیگری حامل سه مرحلهای با بوستر اصلی و چند بوستر جانبی.
نوع اول برای انتقال فضانوردان یا محموله به ایستگاه فضایی چین به کار گرفته میشود و از نوع دوم در انتقال فضاپیماهای سرنشیندار و بدون سرنشین به ماه استفاده خواهد شد. مراحل اول و دوم حاملها یکسان بوده و مرحله سوم برای ماموریتهای قمری توسعه مییابد.
منبع: chinadaily