• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
4

رونمایی از سدان‌های هیبریدی بی‌وای‌دی

  • کد خبر : 6918
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۰
رونمایی از سدان‌های هیبریدی بی‌وای‌دی
بی‌وای‌دی از سدان‌های هیبریدی Qin L DM-i، Seal 06 DM-i در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد و انتظار می‌رود هر دو به سیستم هیبریدی نسل بعدی این شرکت مجهز شوند که مصرف سوخت پایین فوق العاده‌ای دارند.

به گزارش cnevpost، مدل‌های Qin L DM-i و Seal 06 DM-i سدان‌های سایز متوسط هستند که به ترتیب بخشی از سری Dynasty و Ocean BYD به شمار می‌روند و هر دو در نیمه پایانی سال جاری به فروش خواهند رسید.

مدل Qin L از نسل بعدی پلتفرم خودروی پلاگین هیبریدی بی‌وای‌دی متولد شده که کارآمدتر، ایمن‌تر و ارزشمندتر است. Seal 06 نیز مدلی مبتنی بر پلتفرم جدید خواهد بود و به فناوری‌های جدید بی‌وای‌دی مجهز خواهد شد.

این شرکت نسل پنجم فناوری هیبریدی DM خود را در ماه می راه اندازی کرد که مصرف سوخت را به ۲٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر با شارژ کم کاهش می‌دهد و به خودرو امکان برد تا ۲ هزار کیلومتر با باک پر سوخت و شارژ کامل می‌دهد.

مدل Qin L دارای طول ۴۸۳۰ میلی متر، عرض ۱۹۰۰ میلی متر و ارتفاع ۱۴۹۵ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۷۹۰ میلی متر است، در حالی که Seal 06 DM-i طول ۴۸۳۰ میلی متر، عرض ۱۸۷۵ میلی متر و ارتفاع ۱۴۹۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۹۰ میلی متر دارد.

مدل Seal 06 DM-i با محدوده قیمتی بین ۱۲۰ هزار یوان (۱۶۵۶۰ دلار) تا ۱۵۰ هزار یوان به فروش خواهد رسید.

بی‌وای‌دی محدوده قیمتی برای Qin L ذکر نکرده، اما انتظار می‌رود که با Seal 06 DM-i قابل مقایسه باشد، زیرا اندازه آنها مشابه است.

خودروساز بی‌وای‌دی در ماه مارس ۳۰۲۴۵۹ دستگاه NEV فروخت که ۴۶٫۰۶ درصد نسبت به سال قبل و ۱۴۷٫۲۹ درصد نسبت به ماه فوریه افزایش داشت. گروه Qin در ماه مارس ۴۰۵۶۹ دستگاه خودرو فروخت که ۱۵۰٫۶ درصد نسبت به فوریه افزایش داشت. گروه Seal در ماه مارس ۱۳۴۴۳ دستگاه خودرو فروخت که ۱۴۶٫۸۰ درصد نسبت به فوریه افزایش داشت.

منبع: cnevpost

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=6918

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.