• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

افتتاح اولین مرکز نوآوری سیستم‌عامل هارمونی هوآوی در مرکز چین

  • کد خبر : 8133
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۹:۰۰
افتتاح اولین مرکز نوآوری سیستم‌عامل هارمونی هوآوی در مرکز چین
 هوآوی اولین مرکز نوآوری اکوسیستم هارمونی او اس خود را در مرکز چین افتتاح کرد، این سومین مرکز در سراسر کشور برای ترویج سیستم‌عامل منبع باز این غول فناوری است.

به گزارش yicaiglobal ، مرکز جدید در ووهان با هدف تبدیل شدن به یک پلتفرم خدمات عمومی سطح بالا، ادغام خدمات فنی، تجربیات نمایشی، آموزش و همچنین تبلیغ رویدادها است. دو مرکز دیگر در شنجن و چنگدو هستند.

این سازنده تلفن هوشمند، سیستم‌عامل خود را در آگوست ۲۰۱۹ و به دنبال محدودیت‌هایی در ایالات‌متحده که دسترسی آن به اندروید را محدود می‌کرد، راه‌اندازی کرد و استفاده از آن را به ترمینال‌های تلفن همراه و همچنین دستگاه‌های مجهز به اینترنت اشیا (IoT) گسترش داد.

این مرکز یک تیم فنی را تشکیل می‌دهد تا به توسعه‌دهندگان راهنمایی فنی و پشتیبانی برای ارتقاء ارائه دهد و انتقال به سیستم‌عامل هارمونی را ترویج کند. این شرکت همچنین قصد دارد یک آزمایشگاه سطح بالا برای خدمات صدور گواهینامه و انطباق برای دستگاه‌های هارمونی بسازد تا کاربردهای گسترده‌ای را در مرکز چین ایجاد کند.

از زمانی که هارمونی او اس تقریباً چهار سال پیش منبع باز شد، بیش از ۶۰۰ محصول نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ارزیابی سازگاری را گذرانده‌اند و حوزه‌های کاربردی آن‌ها در بخش‌های کلیدی مانند مالی، انرژی، حمل‌ونقل، مراقبت‌های بهداشتی و آموزش، خطوط تولید تبلت و رایانه شخصی هوآوی است. بیش از ۵ هزار برنامه بومی هارمونی و طرح‌هایی برای راه‌اندازی آن‌ها در سه ماهه آینده در دست اجراست.

پانزده شرکت، از جمله شرکت نرم‌افزاری Farben Information Technology، توافق‌نامه‌هایی را امضا کردند تا به پروژه‌های معیار در اکوسیستم هارمونی او اس تبدیل شوند.

فاربن قصد دارد حضور خود در بازار مرکزی چین را با استفاده از اکوسیستم هارمونی او اس گسترش دهد. این شرکت بنا دارد از استعدادهای محلی ووهان و مزیت‌های جغرافیایی برای ارتقای تجارت این شرکت در منطقه به خوبی استفاده کند.

منبع:‌ yicaiglobal

لینک کوتاه : https://techchina.ir/?p=8133

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.